ÅTERKÖPS- OCH RETURPOLICY FÖR TROPIBOX

Senast uppdaterad: [2023-09-20]

Återköp:

TropiBox strävar alltid efter att erbjuda de bästa exotiska fruktboxarna och din tillfredsställelse är vår prio. Om du har några problem med din beställning, vänligen meddela oss vid leverans av din beställning. Vi kommer alltid göra vårt bästa för att hjälpa dig och lösa eventuella problem.

Returer:

Eftersom vi säljer färska fruktprodukter kan vi inte acceptera returer efter att du har tagit emot din leverans. Om du märker några skador, felaktigheter eller andra problem med din beställning, vänligen meddela våra transportörer vid leverans.

Kontaktinformation:

Om du har frågor, funderingar eller behöver rapportera eventuella problem med din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst via vårt kontaktformulär eller direkt via mejl info@tropibox.se. Vi är här för att hjälpa dig och se till att du får den bästa möjliga upplevelsen med våra produkter.

Vi tackar för att du väljer TropiBox och ser fram emot att ge dig de bästa exotiska fruktupplevelserna!

10%

rabatt, speciellt för dig som ny medlem🎁

Registrera dig för att få din exklusiva rabatt och håll dig uppdaterad om våra senaste produkter och erbjudanden!

Vi spammar inte! Läs vår [link]integritetspolicy[/link] för mer info.